Com cada any, la Societat Catalana d’Egiptologia, entitat col·laboradora de la Universitat de Barcelona, organitza en col·laboració amb l’Institut del Pròxim Orient Antic i amb el Departament de Prehistòria, Història Antiga i Arqueologia el Diploma de Civilització Egípcia, ha programat els Cursos de Civilització Egípcia 2013-2014, adreçats al públic interessat en general i als estudiants i al professorat d’ensenyament secundari i de batxillerat en particular.
L’inici d’aquesta programació serà el proper dimarts 12 de novembre, amb la conferència inaugural: “Apuntes sobre las tècnicas de construcción en el Antiguo Egipto”, a càrrec del sr. Eloy Algorri García, arquitecte i membre de la Missió Arqueològica d’Oxirrinc, que tindrà lloc a l’aula 110 de la Universitat de Barcelona (plaça Universitat), a les 20,00h.
Tots els cursos seran impartits per reconeguts especialistes en les diverses temàtiques programades i estan reconeguts pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat com a Cursos de Formació Permanent del Professorat i, d’altra banda, es poden realitzar els tràmits necessaris per tal d’obtenir enguany per a aquests cursos el reconeixement de crèdits de lliure elecció per part de la Universitat de Barcelona.
Al llarg del curs, la Societat Catalana d’Egiptologia té previst organitzar diverses activitats d’interès egiptològic.
| Descarregueu el quadríptic amb tota la informació sobre els diferents cursos en pdf |