Maite Miró, nova cap del Servei d’Arqueologia i Paleontologia

Maite_MiróAvui pren possessió del càrrec de cap del Servei d’Arqueologia i Paleontologia la nostra companya Maite Miró i Alaix, que fins ara ha estat arqueòloga territorial de Tarragona. El motiu de la seva elecció, en paraules del nostre Director General Jusèp Boya, ha estat el seu excel·lent currículum.

Des de la jubilació de Ramon Ten el passat mes d’octubre  i després de varis mesos d’expectació, finalment s’ha cobert la plaça i ara veurem habitat el despatx del cap de Servei, on l’esperen diversos i variats assumptes. Ja se sap que la vida al SAP és intensa. Benvinguda i bona sort!

2 respostes a “Maite Miró, nova cap del Servei d’Arqueologia i Paleontologia

  1. me n’alegro molt. A més del curriculum la Maite Miró és una persona molt assequible, una virtut cada vegada més difícil de trobar. Moltes felicitats, i endavant.

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.