Presentació del llibre «Pont del diable»

El proper dijous 2 d’octubre a les 19 hores, es presentarà al Museu d’Arqueologia de Catalunya, a Barcelona, el llibre «Pont del diable».

«El Pont del Diable: el context històric i les transformacions del pont en el seu entorn. Les imatges i les llegendes» és una monografia publicada pel Centre d’Estudis Martorellencs que recull les ponències presentades a la Taula rodona sobre el Pont del Diable de Martorell celebrada els dies 18, 19 i 20 de març de 1999. El pont vist des de totes les seves perspectives: el paisatge i el context territorial del pont, l’arquitectura, la història i l’arqueologia del pont, les imatges, la percepció i les llegendes sobre el pont. 

La presentació del llibre anirà a càrrec del Dr. Alfred Mauri Martí, president del Centre d’Estudis Martorellencs, i la Dra. Esther Travé Allepuz, professora de la Universitat de Barcelona. 

L’assistència a la presentació és gratuïta. L’aforament és limitat i és imprescindible fer reserva prèvia enviant un correu electrònic indicant nom i cognoms a macvisites.acdpc@gencat.cat, amb l’assumpte «Presentació llibre Pont del diable».

Per a més informació consulteu la web del Museu d’Arqueologia de Catalunya

 

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.