Publicat un concurs per a Treballs d’anàlisis bioarqueològiques de diferents tipus, paleobotànica, arqueofauna i anàlisis de residus de diversos jaciments arqueològics a realitzar durant el 2023

 

S’ha publicat a la Plataforma electrònica de Serveis de Contractació Pública de la Generalitat de Catalunya el concurs per a Treballs d’anàlisis bioarqueològiques de diferents tipus, paleobotànica, arqueofauna i anàlisis de residus de diversos jaciments arqueològics a realitzar durant el 2023.

Es tracta d’un concurs per lots.

Els licitadors podran presentar oferta per un, diversos o tots els lots, indicant la prioritat de cada lot,  però només podran ser adjudicataris d’un lot, a no ser que en algun/s lot/s hi hagi manca de concurrència. En aquesta situació, un licitador podrà ser adjudicatari de més d’un lot.

La data límit per presentar oferta és el 24 de juliol de 2023 a les 12:00:00 hores.

 

Vegeu l’anunci accedint a la Plataforma de Serveis de Contractació Pública

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.