Demà dissabte 15 de juny se celebrarà el seminari “Hacia la interdisciplinaridad en Arqueología. Un análisis histórico-arqueológico sobre el trasvase de conocimiento y técnicas entre disciplinas (siglos XIX y XX)” organitzat pel projecte HAR2016-80271-P, en el qual participaran figures internacionals de rellevància com Tim Murray, Nathan Schlanger, Oscar Moro, Alessandro Guidi.
El projecte HAR2016-80271-P “Arqueología e interdisciplinariedad: una investigación arqueológico-histórica sobre las relaciones interdisciplinares en la historia de la Arqueología española (siglos XIX y XX)” (INTER-ARQ) ambiciona analitzar les relacions de caràcter interdisciplinari entre l’arqueologia i altres branques del coneixement al llarg dels dos últims segles i l’impacte social resultant d’aquesta connexió.
El seminari tindrà lloc de 09,00 a 19,20 hores a la sala de juntes de la Facultat de Geografía i Historia, Universitat de Barcelona (Carrer de Montalegre 6, Barcelona).
Entrada lliure però es requereix inscripció prèvia. Envieu un e-mail a archaeohistoria@gmail.com
Per a més informacions cliqueu aquest enllaç