La Secció de Prehistòria i Arqueologia de la Universitat de Barcelona ha obert la preinscripció del curs 2019-2020 per cursar la segona edició del màster oficial d’Estudis Avançats en Arqueologia de la Universitat de Barcelona, que ofereix una formació avançada en l’avantguarda dels estudis arqueològics actuals, centrada en disciplines, mètodes i tècniques provinents d’altres camps aplicats a arqueologia i a la prehistòria, com la geologia, la geografia, la biologia, la química i la conservació.
El màster proposa una aproximació innovadora a l’arqueologia que inclou la formació en mètodes físics i químics per l’estudi de materials, del paleoambient, dels recursos animals i vegetals, de la geoarqueologia, etc., així com també en els avenços digitals i les eines de SIG. Aquesta aproximació a les ciències analítiques aplicades a l’arqueologia afegeix noves sortides professionals d’aquesta disciplina.
Adreçat principalment a graduats i llicenciats en Arqueologia i d’altres ensenyaments dels camps de les Ciències Humanes i Socials, concretament la Història, aquest màster comprèn també la Geografia, la Història de l’Art, la Conservació i Restauració, les Humanitats, la Filologia i l’Antropologia, així com els graduats i llicenciats en d’altres disciplines interessats en el vessant arqueo-històric de la seva especialització, com la Biologia, la Geologia, la Física, la Química o la Medicina. De fet, qualsevol titulació universitària de grau permet accedir al màster sempre que vagi acompanyada d’una motivació, justificació i un currículum adequat.
| Per a més informació cliqueu aquest enllaç |