la Fundación Palarq ha publicat recentment la “Convocatoria de analíticas para investigadores españoles en arqueología y paleontología en territorio nacional”, uns ajuts per a l’aplicació de metodologies i tècniques de les ciències experimentals/analítiques en Arqueo-Paleontologia.
Aquests ajuts estan destinats a la utilització de tècniques analítiques sobre béns paleo-arqueològics, ja siguin conjunts de materials procedents d’un jaciment o analítiques sobre un mateix tipus d’element recuperat en varis jaciments. Amb aquesta convocatòria es pretén impulsar aquest tipus d’estudis sobre el territori espanyol, i per equips liderats des d’Espanya, inserts en Projectes d’Investigació en vigència en el moment de la seva sol·licitud.
La Fundación Palarq és una entitat privada i sense ànim de lucre creada amb la finalitat de donar suport a les Missions Arqueològiques Espanyoles a l’estranger, excloent-hi Europa, dins d’una perspectiva que abasta des de l’etapa paleontològica a les èpoques prehistòriques i les històriques que tenen interès monumental
La convocatòria, que es va obrir el 15 de març, finalitzarà el proper l’1 de maig i les sol·licituds han d’enviar-se complimentant un protocol que es pot trobar al següent enllaç: https://fundacionpalarq.com/solicitudes/