Jornada “Cercant una imatge del Pirineu. Nous temps, nous models de gestió del patrimoni cultural”, dintre de l’11è Festival PICURT – Mostra de Cinema de Muntanya dels Pirineus

Logo de PICURT - Mostra de Cinema de Muntanya dels Pirineus El dijous 22 de juny de 2017, dintre de l’11è Festival PICURT o Mostra de Cinema de Muntanya dels Pirineus a l’Arxiu Comarcal de l’Alt Urgell, es desenvoluparà l’eix temàtic “Cercant una imatge del Pirineu. Nous temps, nous models de gestió del patrimoni cultural”.

El Festival PICURT o Mostra de Cinema de Muntanya dels Pirineus és un festival de cinema anual de llargmetratges, migmetratges, telefilms i curts de muntanya de diferents països del món, organitzada per l’Associació CEP (Cultura i Entorn del  Pirineu). Enguany se celebrarà entre els dies 20 al 24 de juny a la Seu d’Urgell, Alàs, Artedó i Andorra.

| Per descarregar el programa de la jornada dedicada als nous models de gestió cultural cliqueu aquí |

Més informació sobre el festival a: http://picurt.org

 

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.