Presentació: “Working with buried remains at Ullastret (Catalonia): proceedings of the 1st MAC International Workshop of Archaeological Geophysics”. Monografies d’Ullastret , 3, al MAC-Barcelona

Portada Monografies. 3 UllastretPels qui no vàreu poder assistir a la presentació d’aquesta publicació a Empúries, el proper dijous 2 de febrer a les 19,00 hores es presenta, al Museu d’Arqueologia de Catalunya-Barcelona, el número 3 de les monografies d’Ullastret, compilació dels resultats de les prospeccions geofísiques realitzades l’any 2012 a l’Illa d’en Reixac en el marc d’un workshop internacional.

L’acte anirà a càrrec de Josep Manuel Rueda, director del Museu d’Arqueologia de Catalunya, i de Roger Sala, director i gerent de l’empresa SOT Prospecció arqueològica. Després de la presentació d’aquesta monografia, l’arqueòleg Roger Sala impartirà la conferència “Les aportacions de la prospecció geofísica en l’arqueologia catalana: El cas de l’Illa d’en Reixac”.

Lloc: MAC Barcelona, Passeig de Santa Madrona, Parc de Montjuïc, Barcelona
| Per a més informació cliqueu aquí |

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.