Presentació de la tesi doctoral: “Estudi de la terra crua durant la primera edat del ferro al nord-est de la península Ibèrica des de les perspectives micromorfològica i tipològica. Els materials del jaciment de Sant Jaume (Alcanar, Montsià)”, de Marta Mateu

Vista aèria de l’assentament del Primer Ferro de Sant Jaume-Mas d’en Serrà (Alcanar, Montsià). Fotografia: GRAP (Grup de Recerca en Arqueologia Protohistòrica)

El proper divendres 15 de gener, a les 11,00 hores tindrà lloc la lectura de la tesi doctoral de Marta Mateu Sagués, investigadora del SERP i del GRAP, a la Sala Gran (4a planta) de la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de Barcelona.

La tesis, que porta el títol: “Estudi de la terra crua durant la primera edat del ferro al nord-est de la península Ibèrica des de les perspectives micromorfològica i tipològica. Els materials del jaciment de Sant Jaume (Alcanar, Montsià)”, ha estat dirigida pels Doctors. M. Mercè Bergadà i David Garcia-Rubert i serà avaluada pel Dr. Francesc Gracia de la Universitat de Barcelona, la Dra. Rosa M. Poch de la Universitat de Lleida i la Dra. Antònia Navarro de la UPC.

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.