Seminari: “Técnicas 3D para análisis de funcionalidad y tecnología en prehistoria: Explorando un nuevo campo de aplicación”

Image (1) seminari-CSIC.jpg for post 22172Els propers 9, 10 i 11 de novembre de 2015 se celebrarà a la Institució Milà i Fontanals del CSIC (c/ Egipcíaques 15, de Barcelona), el seminari: “Técnicas 3D para análisis de funcionalidad y tecnología en prehistoria: Explorando un nuevo campo de aplicación”.

El curs, que dura 20 hores i te un preu de 60€, consistirà en diverses sessions sobre tècniques 3D per a estudis d’empremtes d’ús i tecnologia en la prehistòria, que inclouran: scàner de llum estructurada, microscopia confocal i fotografia/fotogrametria 3D. Les sessions seran en castellà i anglès. Quan la xerrada sigui en anglès es proveirà els assistents d’un text traduït.

El termini d’inscripció serà obert fins el dia 25 d’octubre.

Per a sol·licitar informació adreceu-vos a: tecnologiaprehistorica@imf.csic.es

| Descarregueu el programa complet clicant aquí |

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.