Exposició itinerant sobre l’evolució ambiental i el poblament prehistòric dels rius Francolí, Gaià, Siurana i rieres del Camp de Tarragona, al Museu Molí de les Tres Eres de Cambrils

Image (1) expo-Cambrils.jpg for post 21765Avui dijous 17 de setembre a les 8 del vespre tindrà lloc l’acte d’inauguració de l’exposició itinerant sobre l’evolució ambiental i el poblament prehistòric dels rius Francolí, Gaià, Siurana i rieres del Camp de Tarragona al Museu Molí de les Tres Eres de Cambrils.

Aquesta mostra està organitzada per l’IPHES (Institut Català de Paleoecologia Humana i Evolució Social), i finançada en el marc de les subvencions per a projectes quadriennals de recerca en arqueologia i paleontologia que concedeix el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

Mitjançant textos sintètics i imatges s’hi exhibeixen els resultats de 14 anys de treballs arqueològics i científics realitzats a l’entorn de les conques dels rius Francolí, Gaià, Siurana i rieres del Camp de Tarragona duts a terme per l’IPHES.

L’exposició consta d’11 plafons dels següents àmbits temàtics: història del projecte d’investigació, geomorfologia i geocronologia del territori estudiat, els recursos i el paleoambient, el primer poblament humà, les darreres societats caçadores i recol·lectores, les comunitats agrícoles i ramaderes, l’art moble i els ornaments i l’art rupestre.

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.