Celebracions del 80è aniversari de l’obertura de les Coves del Toll

Image (1) 80-aniv-coves-del-Toll.jpg for post 21408El proper dijous 23 de juliol a les 18,00 hores començaran un seguit d’activitats organitzades conjuntament pel Museu de Moià i la Biblioteca de Moià, programades dintre dels actes de celebració del 80è aniversari de la creació i obertura de les Coves del Toll (1935-2015).

L’acte és gratuït i de lliure accés per a tothom que hi vulgui participar

Programa d’Actes:

  • – A les 18,00h, Itinerari Botànic per l’exterior del Parc Prehistòric de les Coves del Toll a càrrec de la biòloga Montse Clapers col·lectiu cultural i ecologista del Moianès, el Fanal.
  • – A les 19,00h sessió de contes a la Balma – La Surgència, Contes a dins i fora de l’aigua a càrrec de Mariona Trenchs.
  • – Un cop finalitzades aquestes activitats, es farà un berenar-ressopó de fi de festa a la Balma-Surgència de la Cova del Toll.

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.