
Els dies 13 i 14 de novembre del 2014 tindrà lloc a Tarragona el seminari “Noves tecnologies aplicades a la documentació del patrimoni arqueològic”, a la seu del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC), el primer dia, i la seu de l’ICAC el segon dia.
Aquestes jornades inclouen tretze conferències. De l’ICAC hi intervenen, a més de Josep Maria Macias i Josep Maria Puche, Paloma Aliende i Iñaki Matias, de Unitat de Documentació Gràfica de l’ICAC.
El seminari s’inscriu dins del subprojecte de recerca de Josep M. Macias I+D HAR2012-36963-C05-02-MArqHis “Modelos constructivos y urbanísticos de la Arquitectura de Hispania: definición, evolución y difusión. Del periodo romano a la tardía antigüedad”.
La inscripció a aquest seminari és gratuïta i està oberta a tots els públics, però cal confirmar la plaça.
| Descarregueu el programa i altres informacions clicant aquí |