Cursos al Centre Cívic Casa Elizalde de Barcelona

Image (1) casa_elizalde_musica_83373.jpg for post 10027Durant els pròxims mesos, al Centre Cívic Casa Elizalde de Barcelona s’han programat diversos cursos relacionats amb l’arqueologia i la història.

– Els dilluns del 21 de gener a l’11 de març de 17 a 18:30 h: Arqueologia de Catalunya: un ric llegat patrimonial, a càrrec de Victòria Medina.

– Els dilluns del 21 de gener a l’11 de març de 18:30 a 20:00 h: Arqueologia de la Ruta de la Seda, a càrrec de Victòria Medina.

– Els dilluns del 21 de gener al 18 de març de 20:00 h a 21:30 h: Pèrsia, terra dels Reis de Reis, a càrrec de Felip Masó.

– Els dimarts del 22 de gener al 19 de març, de 17 a 18:30 h: Egipte: de l’Imperi Mitjà a l’Imperi Nou, a càrrec de Núria Castellano i Eva Poblador.

| Per a més informació i inscripcions us podeu adreçar a Casa Elizalde (Carrer València, 302, Barcelona), telèfon 934 880 50 o a l’adreça electrònica casaelizalde@casaelizalde.com |

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.