Curs d’arqueologia destinat als professors de secundària i batxillerat de la província de Tarragona

Image (1) arqueologiadidàctica.jpg for post 5152L’Institut Català d’Arqueologia Clàssica i el Camp d’Aprenentatge de la ciutat de Tarragona organitzen, per quart any consecutiu, un curs d’arqueologia destinat als professors de secundària i batxillerat de la província de Tarragona.

El curs d’especialització en diversos temes relacionats amb l’arqueologia clàssica l’imparteixen investigadors de l’ICAC i professors del CdA de la ciutat de Tarragona i permet rebre informació actualitzada de la mà d’especialistes.

Cada curs té un total de 30 hores lectives i pràctiques. Està adreçat a tots els professors/es i directors/es dels centres d’Educació Primària i Secundària interessats en temes arqueològics i didàctics, per bé que també és un curs obert als estudiants de Ciències de l’Educació i al públic en general.

Enguany el curs està dedicat a Arqueologia i didàctica i s’articula entorn una sèrie de sessions docents que reflectiran els aspectes fonamentals tècnics d’aquesta ciència, amb al·lusions directes a la ciutat de Tàrraco, seguides d’unes sessions de treball d’aplicacions didàctiques sobre els temes presentats.

| Vegeu programa |

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.