I MAC International Workshop of Archaeologycal Geophysics MAC-IWAG

Del 21 al 25 de maig de 2012 tindrà lloc el I MAC-IWAG, el primer curs sobre geofísica aplicada a l’arqueologia promogut per Museu d’Arqueologia de Catalunya amb l’objectiu de modernitzar la tècnica i la metodologia de la recerca arqueològica.

Gràcies a la participació dels experts més prestigiosos del món de la geofísica arqueològica i l’experiència d’arqueòlegs que recolzen la seva tasca en la geofísica, el MAC-IWAG proposa a arqueòlegs i geofísics un seminari intensiu de 5 dies a les instal·lacions del Museu d’Arqueologia de Catalunya-Ullastret (Girona). Les ponències se centraran en l’adquisició de dades a gran escala, i de manera ràpida, per tal de mapejar en alta resolució jaciments arqueològics extensos.

L’objectiu del I MAC-IWAG és formar arqueòlegs i geofísics en els diverses tècniques de prospecció geofísica aplicables a l’arqueologia amb especial atenció a les darreres tendències tècniques i metodològiques. El seminari inclou ponències teòriques, activitats de camp i processament de dades.

El preu de la inscripció és de 300€ (no inclou despeses d’allotjament i manutenció). Per a més informació us podeu adreçar a:

Jordi Principal: jprincipal@gencat.cat

Gabriel de Prado: gdeprado@gencat.cat

Alex Novo: xandrenovo@gmail.com

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.