Del 12 al 15 de desembre tindrà lloc a l’Arxiu Històric de Lleida la Sisena Setmana de la Prehistòria, enguany dedicada a la violència i la mort durant la Prehistòria, organitzada pel Grup d’Investigació Prehistòrica de la Universitat de Lleida, amb la Col·laboració dels Serveis Territorials de Lleida i la Universitat de Lleida.
La setmana de la Prehistòria d’enguany s’articula al voltant de quatre conferències relacionades amb episodis violents ocorreguts durant la Prehistòria i en les traces que aquests episodis ens han deixat perquè els puguem estudiar.
Les conferències tindran lloc del 12 al 15 de desembre de 2011, a les 20:00h (excepte la del dilluns dia 12 que començarà a les 19:30h amb l’acte inaugural) a l’Arxiu Històric de Lleida i estan obertes a tots els públics.
| Descarregueu prgrama en PDF | | Descarregueu cartell en PDF |